BEZCŁOWY – Zamówienia są bezcłowe i dostarczane bezpośrednio do Twoich drzwi!
Topcoat

Obsługa klienta

Stworzyliśmy tę sekcję pomocy, aby pomóc Ci uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które otrzymywaliśmy przez lata.

Jak mogę odzyskać zagubiony voucher/kartę?

Jeśli przypadkowo usunąłeś wiadomość e-mail zawierającą Twój kupon, wypełnij poniższy formularz i podaj nam numer zamówienia, adres e-mail lub inne szczegóły, które Twoim zdaniem mogą pomóc nam zidentyfikować Twój identyfikator klienta. Jeden z naszych kolegów z działu Cyfrowej Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą e-mailem z listą Twoich aktywnych kuponów.



Możesz być zainteresowanym także tym:

•  Co to jest kupon rabatowy?
•  Co to są czerwone ceny?
•  Kiedy są następne czerwone ceny?
•  Czym jest czerwona karta cen?
•  Kiedy otrzymam voucher/kartę?
•  Jak aktywować voucher/kartę?
•  Jak długo ważny jest voucher/karta?
•  Na jakie produkty obowiązuje zniżka?
•  Chcę zrezygnować z otrzymywania e-maili i SMS-ów
•  Chcę jeszcze raz zobaczyć listę pytań