BEZCŁOWY – Zamówienia są bezcłowe i dostarczane bezpośrednio do Twoich drzwi!
Topcoat

Obsługa klienta

Stworzyliśmy tę sekcję pomocy, aby pomóc Ci uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które otrzymywaliśmy przez lata.

Dlaczego nie mogę wysłać zamówienia?

Jeśli nie możesz wysłać zamówienia, sprawdź poniższe sytuacje. Być może jedno z wyjaśnień ci pomoże.

Sprawdź, czy w koszyku wybrałeś sposób dostawy i płatności.

W koszyku, nad produktami, masz mały formularz, w którym musisz zaznaczyć, gdzie chcesz, abyśmy dostarczyli twoje produkty, w jaki sposób chcesz otrzymać zamówienie i jak chcesz zapłacić za produkty. Jeśli zapomniałeś zaznaczyć jedną z opcji wymaganych do zrealizowania zamówienia, w tym formularzu pojawi się czerwony pasek i strzałka, która wskaże ci, gdzie niczego nie zaznaczyłeś.

Sprawdź, czy wszystkie produkty w koszyku są dostępne.

Produkty, których zapasy są ograniczone, mogą zostać wyprzedane przed wysłaniem zamówienia. Jeśli jeden z produktów dodanych przez Ciebie do koszyka nie jest już dostępny lub nie mamy już w magazynie ilości, którą chcesz, nasza strona poinformuje Cię o tym, oznaczając produkt żółtą opaską i pozwoli automatycznie dostosować ilość dostępnych na magazynie lub usuń produkt z koszyka, aby móc sfinalizować zamówienie.

Wybrałeś więcej prezentów niż jest to dozwolone dla wartości Twojego zamówienia.

Taka sytuacja ma miejsce, gdy dodasz kilka produktów do koszyka, wybierzesz prezenty, które możesz otrzymać, a następnie zmienisz zdanie na temat niektórych produktów i usuniesz je z koszyka. Jeśli wybrana przez Ciebie liczba prezentów jest zbyt duża, nasza strona internetowa ostrzeże Cię, zaznaczając prezenty żółtą opaską i umożliwi usunięcie nadmiarowych prezentów z koszyka, abyś mógł sfinalizować zamówienie.

Sprawdź, czy dla Twojego zamówienia dostępna jest płatność przy odbiorze.

Jeśli płatność za pobraniem nie jest dostępna dla Twojego zamówienia, nasza strona internetowa poinformuje Cię o tym komunikatem oznaczonym czerwonym paskiem. Aby móc wysłać zamówienie należy zmienić sposób płatności i wybrać płatność kartą.

Możesz być zainteresowanym także tym:

•  Czy muszę się zarejestrować, aby zamówić?
•  Jak mogę złożyć zamówienie?
•  Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?
•  Chcę jeszcze raz zobaczyć listę pytań