BEZCŁOWY – Zamówienia są bezcłowe i dostarczane bezpośrednio do Twoich drzwi!
Topcoat

Obsługa klienta

Stworzyliśmy tę sekcję pomocy, aby pomóc Ci uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które otrzymywaliśmy przez lata.

Jak mogę usunąć lub zmodyfikować produkty w koszyku?

Przy każdym produkcie w koszyku znajdziesz dwa czerwone przyciski. Pierwsza, , pozwala na usunięcie produktu z koszyka, niezależnie od ilości pozycji dodanych do koszyka. Drugi, , umożliwia zmianę ilości dla tego produktu. Możesz także usunąć produkt za pomocą tego przycisku. Wystarczy, że przy ilości wpiszesz cyfrę 0.

Możesz być zainteresowanym także tym:

•  Jaki jest status mojego zamówienia?
•  Jakie są opłaty za wysyłkę?
•  Ile czasu zajmuje dostarczenie zamówienia?
•  Jak mogę anulować zamówienie?
•  Jak mogę zmienić produkty w zamówieniu?
•  Czy dostarczacie do innych krajów?
•  Chcę jeszcze raz zobaczyć listę pytań