BEZCŁOWY – Zamówienia są bezcłowe i dostarczane bezpośrednio do Twoich drzwi!
Topcoat

Obsługa klienta

Stworzyliśmy tę sekcję pomocy, aby pomóc Ci uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które otrzymywaliśmy przez lata.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Aby móc znaleźć Twoje zamówienie, potrzebujemy Twojego numeru zamówienia. Numer zamówienia składa się z 6 cyfr i można go znaleźć zarówno w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, jak i w SMS-ie otrzymanym kilka minut po wysłaniu zamówienia.

Jeśli nie możesz znaleźć numeru zamówienia, podaj nam kilka szczegółów dotyczących zamówienia w poniższym formularzu. Jeden z kolegów z Cyfrowej Obsługi Klienta spróbuje zidentyfikować zamówienie i skontaktuje się z Tobą z wiadomościami e-mailem.

Możesz być zainteresowanym także tym:

•  Jakie są opłaty za wysyłkę?
•  Ile czasu zajmuje dostarczenie zamówienia?
•  Jak mogę anulować zamówienie?
•  Jak mogę zmienić produkty w zamówieniu?
•  Czy dostarczacie do innych krajów?
•  Jak mogę usunąć lub zmodyfikować produkty w koszyku?
•  Chcę jeszcze raz zobaczyć listę pytań