BEZCŁOWY – Zamówienia są bezcłowe i dostarczane bezpośrednio do Twoich drzwi!
Topcoat

Wsparcie dla Klienta

Stworzyliśmy tę sekcję pomocy, aby pomóc Ci uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które otrzymywaliśmy przez lata.

Jak mogę zmienić produkty w zamówieniu?

Twoje zamówienia są wysyłane w ciągu kilku godzin od złożenia. Wyjątkiem są oczywiście weekendy i święta, kiedy nasi partnerzy w zakresie dostaw nie pracują. Tak wydajni możemy być tylko wtedy, gdy postępujemy zgodnie z jasnym i ugruntowanym przepływem logistycznym.

Zmiana choćby jednego produktu w zamówieniu wiąże się z cofnięciem faktury, anulowaniem dokumentu AWB, ponownym wystawieniem faktury i ponownym wygenerowaniem dokumentu AWB.

Oprócz tych rzeczy, jeśli zamówienie zostało już przygotowane do wysyłki, zmiana zamówienia polega na znalezieniu pudełka, rozpakowaniu go, dodaniu produktu i przepakowaniu. Wszystkie te rzeczy opóźniają wysyłkę innych zamówień i często pozostawiają miejsce na ewentualne błędy.

W związku z tym dodanie produktów do zamówienia, ich zmiana/wymiana lub usunięcie produktu z zamówienia może nastąpić wyłącznie poprzez anulowanie całego zamówienia i ponowne jego złożenie.

Jeśli koniecznie musisz zmienić zamówienie, daj nam znać za pomocą poniższego formularza, abyśmy mogli je anulować tak szybko, jak to możliwe:

Możesz być zainteresowanym także tym:

•  Jaki jest status mojego zamówienia?
•  Jakie są opłaty za wysyłkę?
•  Ile czasu zajmuje dostarczenie zamówienia?
•  Jak mogę anulować zamówienie?
•  Czy dostarczacie do innych krajów?
•  Jak mogę usunąć lub zmodyfikować produkty w koszyku?
•  Chcę jeszcze raz zobaczyć listę pytań