Stworzyliśmy tę sekcję pomocy, aby pomóc Ci uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które otrzymywaliśmy przez lata.
Jak mogę zmienić produkty w zamówieniu?
Twoje zamówienia są wysyłane w ciągu kilku godzin od złożenia. Wyjątkiem są oczywiście weekendy i święta, kiedy nasi partnerzy w zakresie dostaw nie pracują. Tak wydajni możemy być tylko wtedy, gdy postępujemy zgodnie z jasnym i ugruntowanym przepływem logistycznym.
Zmiana choćby jednego produktu w zamówieniu wiąże się z cofnięciem faktury, anulowaniem dokumentu AWB, ponownym wystawieniem faktury i ponownym wygenerowaniem dokumentu AWB.
Oprócz tych rzeczy, jeśli zamówienie zostało już przygotowane do wysyłki, zmiana zamówienia polega na znalezieniu pudełka, rozpakowaniu go, dodaniu produktu i przepakowaniu. Wszystkie te rzeczy opóźniają wysyłkę innych zamówień i często pozostawiają miejsce na ewentualne błędy.
W związku z tym dodanie produktów do zamówienia, ich zmiana/wymiana lub usunięcie produktu z zamówienia może nastąpić wyłącznie poprzez anulowanie całego zamówienia i ponowne jego złożenie.
Jeśli koniecznie musisz zmienić zamówienie, daj nam znać za pomocą poniższego formularza, abyśmy mogli je anulować tak szybko, jak to możliwe:
Możesz być zainteresowanym także tym:
• Jaki jest status mojego zamówienia?
• Jakie są opłaty za wysyłkę?
• Ile czasu zajmuje dostarczenie zamówienia?
• Jak mogę anulować zamówienie?
• Czy dostarczacie do innych krajów?
• Jak mogę usunąć lub zmodyfikować produkty w koszyku?
• Chcę jeszcze raz zobaczyć listę pytań