BEZCŁOWY – Zamówienia są bezcłowe i dostarczane bezpośrednio do Twoich drzwi!
Topcoat

Wsparcie dla Klienta

Stworzyliśmy tę sekcję pomocy, aby pomóc Ci uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które otrzymywaliśmy przez lata.

Jak mogę anulować zamówienie?

Dzięki sprawnemu przepływowi logistycznemu, który wdrożyliśmy, Twoje zamówienia są wysyłane w ciągu kilku godzin od nadania. Wyjątkiem są oczywiście weekendy i święta, kiedy nasi partnerzy dostawczy nie pracują.

Możesz anulować zamówienie do momentu odebrania przez kuriera.

Po odebraniu zamówienia przez kuriera nie ma już możliwości jego anulowania. Możesz oczywiście odmówić, gdy dotrze do Ciebie, ale musisz wiedzieć, że odmawiając zamówienia, przenosisz na nas obowiązek zapłaty za transport. Z tego powodu, w zależności od Twojej historii zamówień, po odrzuceniu zamówienia, możliwość zwrotu pieniędzy kurierowi może być ograniczona. Nadal będziesz mógł składać zamówienia na naszej stronie, płacąc je z góry kartą.

Jeśli chcesz anulować zamówienie, wypełnij poniższy formularz:

Możesz być zainteresowanym także tym:

•  Jaki jest status mojego zamówienia?
•  Jakie są opłaty za wysyłkę?
•  Ile czasu zajmuje dostarczenie zamówienia?
•  Jak mogę zmienić produkty w zamówieniu?
•  Czy dostarczacie do innych krajów?
•  Jak mogę usunąć lub zmodyfikować produkty w koszyku?
•  Chcę jeszcze raz zobaczyć listę pytań