Stworzyliśmy tę sekcję pomocy, aby pomóc Ci uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które otrzymywaliśmy przez lata.
Jak mogę odzyskać zagubiony voucher/kartę?
Jeśli przypadkowo usunąłeś wiadomość e-mail zawierającą Twój kupon, wypełnij poniższy formularz i podaj nam numer zamówienia, adres e-mail lub inne szczegóły, które Twoim zdaniem mogą pomóc nam zidentyfikować Twój identyfikator klienta. Jeden z naszych kolegów z działu Cyfrowej Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą e-mailem z listą Twoich aktywnych kuponów.
Możesz być zainteresowanym także tym:
• Co to są czerwone ceny?
• Kiedy są następne czerwone ceny?
• Czym jest czerwona karta cen?
• Kiedy otrzymam kartę Czerwonych Cen?
• Jak aktywować kartę Red Prices?
• Jak długo ważna jest karta Red Prices?
• Jak aktywować kupon rabatowy?
• Chcę zrezygnować z otrzymywania e-maili i SMS-ów
• Chcę jeszcze raz zobaczyć listę pytań